ANALOGOWY MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU SAMOCHODOWEGO
Kategoria: Motoryzacja » Narzędzia i sprzęt warsztatowy » Narzędzia warsztatowe » Narzędzia pomiarowe
ANALOGOWY MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU SAMOCHODOWEGO ANALOGOWY MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU SAMOCHODOWEGO ANALOGOWY MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU SAMOCHODOWEGO ANALOGOWY MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU SAMOCHODOWEGO ANALOGOWY MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU SAMOCHODOWEGO
Cena za sztukę: cena po zalogowaniu
Waga: 0.2 kg
Jednostka miary: szt.
Sprzedaż na opakowania: tak
Minimalne zamówienie: 1 szt. (1 op.)

Opis produktu:

 Analogowy Miernik Grubości lakieru

Samochodowego

Co można sprawdzić testerem AT500?

I. CZY ELEMENT KAROSERII JEST

ORYGINALNY – Tester jest tak

wykonany ze jeżeli będziemy mieli do

 czynienia z wymianą pogniecionego

 elementu na nowy w serwisie tester

nam to wskaże ponieważ nikt nie jest w

 stanie dopasować taką samą grubość

 lakieru jak fabryka na elementach

nieoryginalnym zawsze warstwa

lakieru będzie cieńsza jeśli element

został zakupiony na złomie i

przemalowany wtedy warstwa lakieru

będzie zdecydowanie grubsza.

II. KTÓRE ELEMENTY BYŁY

WYMIENIONE I LAKIEROWANE – w

 miejscach spawania , lakiernicy

wyrównują powierzchnie szpachla i

potem lakierują - w tych miejscach

lakier ma grubość grubość ponad

300um więc jest znakomicie

wykrywane przez tester.

III. KTÓRE ELEMENTY BYŁY

NAPRAWIANE PROSTOWANE I

NASTĘPNIE SZPACHLOWANE –

elementy, które zostały poddane

naprawie (klepaniu) są szpachlowane i

 lakierowane w takich miejscach

 grubość lakieru to ponad 500um

tester AT500 bez najmniejszego

problemu wychwytuje takie miejsca.


IV. SPRAWDZISZ CZY AUTO MA

PRZEBITE NUMERY NADWOZIA


– w miejscach gdzie znajdują się

numery nadwozia grubość lakieru to

od 100 um. - 150um. Przy numerach

 przebijanych mamy do czynienia ze

szpachlą. Pamiętać należy, że złodzieje

 wymieniają duże części nadwozia z

numerami i spawają w miejscach

trudno dostępnych.

V. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY

MÓWI PRAWDĘ – osoba sprzedająca

 samochód po wypadku, najczęściej nie

 przyznaje się do tego, albo mówi, że

 było tylko lekkie otarcie dlatego

samochód był lakierowany. Byliśmy w

 kilku przypadkach świadkami kiedy

 auto miało książkę serwisową

sprzedawane było jako bezwypadkowe

 jednak po przebadaniu okazało się ze

samochód było po dachowaniu.

Posiada Patent RP